Android TV van Minix

Onlangs had ik een hobbydag met de Apple TV 3 Leuk ding maar beperkt als je niet enkel Applewaar hebt. Hoogst irriterend dat het ding niet rechtstreeks een NAS uit kon lezen en dat daarvoor een iPad, iPhone, iPod, Mac of PC met i-Tunes nodig was. Staat dat apparaat aan dan kan de Apple TV iets met de NAS, anders niet.

Dat moet heel anders kunnen dacht ik zo dus keek ik om me heen naar betaalbare alternatieven. (Want met meer budget hang je wel een MacMini of Mini-ITX PC aan de TV). Daarbij kwam ik uit op de Minix Neo X7 en de Minix Neo X7 mini.

Het wordt laten bezorgen uit China want er is nog geen fatsoenlijke middenstander die het ding in ons land aanbiedt. Men probeert me digitale antiek te slijten…

Handige site: Freaktab.com

 

Geef een reactie

